2. juuli 2009

Kuidas olla veebis hästi nähtav?

Internetis käe pulsil hoidmiseks ei piisa ettevõttel enam ainult kodulehest. Olemasolevate ja võimalike klientidega suhtlemiseks ning ettevõtte tutvustamiseks tuleb sügavamalt sotsiaalmeediasse siseneda.

Kui ettevõtte koduleht on tavaliselt ühepoolne suhtlus, siis sotsiaalmeedia tähendab ka vaataja-lugeja kaasamist - kommenteerimise, sisu lisamise ja muu sellise näol. Sotsiaalseks teebki selle see, et tegemist pole mono- vaid dialoogiga. Miks seda ettevõttele vaja on?

ühelt poolt on see ettevõtte-teenuse-toote turundamises ja sihtrühmade informeerimises samm senisest edasi. Teisalt on see koht, kus kujundatakse ettevõtte-toote-teenuse maine. Seega on sotsiaalmeediavormides osalemine võimalus selles kaasa rääkida ja seda suunata, samuti tugevdada sidemeid oma sihtgruppide vahel.

 

Näiteks sporditarvete müüja Hawaii Express korraldab lühisõnumite vahetamise keskkonna Twitter kaudu viktoriine, Monton aga uuris oma ajaveebis lugejatelt, millist särki nad kannaksid ja tootmises näeksid. Erinevalt pelgalt müügile suunatud sisust ja sõnumitest meelitavad sellised aktsioonid taas ettevõtte kanaleid külastama.

 

Autor: Kirjutab Äripäev.ee

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700