Autor: Lemmi Kann • 22. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tere tulemast sekretar.ee portaali!

Öeldakse, et sekretär on ettevõtte visiitkaart – see, millise mulje sekretär esmakordsel firma kontori külastamisel jätab, kujundab suurel määral mulje kogu ettevõttest.

Esimestel muljetel on kombeks kinnistuda ja jääda. Pikaks ajaks.

Sekretar.ee jagab seda seisukohta 100protsendiliselt. Seepärast andsime ka meie oma visiitkaardile – sekretar.ee portaalile uue ja kasutajasõbralikuma näo.

Tere tulemast tutvuma oma igapäevase kaaslase totaalse muutumisega!

Sekretar.ee on juba mitu aastat olnud heaks abimeheks sekretäridele, juhiabidele, büroojuhtidele ja personalitöötajatele. Siit leiab ka edaspidi kõik tööks vajalikud seadusaktid, uudised ja erialased artiklid.

Sel sügisel oleme Sind abistama kutsunud mitmed oma ala spetsialistid – Ajajuhtimise blogist, Inimeste juhtimise blogist ja Praktiliste töösuhete blogist leiab igal nädalal häid soovitusi ja ideid, mille töökindlust saab oma ametikohal järgi proovida. Nüüd saab iga blogi autorile kommentaariumis ka otse tagasisidet anda.

Peagi avaneb aga võimalus online-intervjuudes ise spetsialistidele küsimusi esitada.

Aga ega elu vaid tööst koosne! Kõige parem töötaja on iseenda sisemise ja välimise poole ning oma töö- ja vaba ajaga sõbralikes suhetes olev inimene. Sekretar.ee hakkab hoolt kandma ka selle eest, et kõik need komponendid omavahel kaunis kooskõlas oleksid. Hoia sekretar.ee-l silm peal – meil on veel nii mõndagi varuks!

Kutsu kolleegid-ametikaaslasedki uuenenud sekretar.ee-ga tutvuma ja jaga meiega oma muljeid!

Iga päev Sinuga,

Sekretar.ee

Sekretar.ee toetajad:
Liina LeitenSekretar.ee ärijuhtTel: 51 84 004
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700