Autor: Lemmi Kann • 11. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uus kingakett SHU tuleb avamishindadega

Homme avab Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluv uus jalatsikett SHU Rocca al Mares oma esimese kaupluse, mille avamiskampaania puhul saavad esimesed 99 ostjat  meeldima hakanud kinga- või saapapaari vaid 99 krooniga.

 „Uue soodsa hinnaklassiga SHU keti tulek ABC Kinga ja Nero kõrvale võimaldab Kaubamaja kontsernil pakkuda Eestis suurimat jalatsivalikut võimalikult erinevale sihtrühamale ja erinevas hinnaklassis,“ rääkis ASi Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp.

Kaupluste kujundus ja kaubavalik on Puusepa sõnul samuti täiesti erinevad, mistõttu nad üksteisele konkurentsi ei paku ning võivad kaubanduskeskustes lausa kõrvuti asetsema hakata. Kolm poodi katavad väga suure osa tarbijaprofiilidest.“

Esimene SHU kauplus avatakse Rocca al Mare värskelt renoveeritud osas homme, 12. novembril kell 15.00. Külastajaid ootab suur avamiskampaania, kus esimesed 99 õnnelikku saavad kauplusest kõik kingad või saapad kätte vaid 99 krooniga.

Jalatsiketi teine pood avatakse juba detsembri alguses Tartus Lõunakeskuses.

„SHU filosoofia on pakkuda kvaliteetseid  jalatseid minimaalse ajakulu ja mõistliku hinnaga,“ rääkis SHU tegevjuht Erkki Laugus. „Kaubavalik on kokku pandud põhimõttel, et SHUst peab jalatsid saama igaks elujuhtumiks ja korralike jalatsite eest ei pea alati maksma üleliia palju. Müügile tuleb üle 800 erineva paari kingi ja saapaid kogu perele, neist enamik hinnavahemikus 250 – 1500 krooni.“

SHUs on müügil ka Shu-nimelised kingad ja saapad. „SHU sarjas on nii trendikaid kontori- kui vabaajajalatseid, mida Rocca al Maresse tuleb müügile 50 mudelit. Tulevikus on plaanis omanimelist kaubamärki kandvate toodete osakaalu kauplustes oluliselt suurendada,“ rääkis Erkki Laugus.

Erkki Lauguse sõnul Eestis teist sarnase ülesehitusega poodi ei leia. „Meie kontseptsioon sobib hästi praktilisele ja aega hindavale inimesele. Tegemist on nii-öelda iseteeninduspoega, kus kogu kaup on koos karpidega müügisaalis väljas – kõik  saab ise kätte ja seega ei kulu aega teenindaja otsimisele ning õige numbri ootamisele,“ kirjeldas Laugus.

Poes on müügil jalatsid naistele, meestele ja lastele. Paremaks orienteerumiseks on müügiala jagatud värvidega erinevateks tsoonideks: roheliselt alalt leiab igapäevased praktilised jalatsid, valgelt sportlikud, hallilt pidulikud ja oranžilt kõige trendikamad mudelid. Lisaks saab poest osta jalatsite hooldusvahendeid ning SHU kaubamärgi sokke, sisetaldu, kingapaelu jm.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700