Autor: Lemmi Kann • 17. detsember 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lennufirma SAS laiendab SMS-teenuste valikut

Lennufirma SAS laiendas detsembrikuus tekstisõnumi teel edastatavat lennuinfo teenust. Alates 8 detsembrist saadab SAS tekstsõnumi kõikidele reisijatele, kelle lend hilineb või jääb ära.

Teenus on SASi klientidele tasuta ning saadetakse kõikidele reisijatele, kes lendu broneerides on oma mobiiltelefoni numbri sisestanud.

„SAS on küll Euroopa täpseim lennufirma, kuid hilinemiste korral soovime oma klientidele parimat teenust pakkuda. Soovime olla proaktiivsed ning reisijat kõikidega võimalike muutustega kursis hoida. Uuringud näitavad, et kliendi rahulolu on kasvanud ning meie SMS-lahendusi hinnatakse kõrgelt,“ lütles Lena Rökaas, toote- ja klienditeeninduse osakonna asepresident.

SAS lojaalsusprogrammi EuroBonus liikmetele pakutakse veel suuremat valikut tasuta SMS-teenuseid, näiteks info värava kohta.

Uus tekstsõnumiteenus käivitati 8. detsembril ning see laieneb automaatselt klientidele, kes lendavad lennufirmadega SAS või Blue1. Teenust ei pakuta lendudel, mis väljuvad Dubaist, Saksamaalt või Venemaalt.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700