Teenus on SASi klientidele tasuta ning saadetakse kõikidele reisijatele, kes lendu broneerides on oma mobiiltelefoni numbri sisestanud.
„SAS on küll Euroopa täpseim lennufirma, kuid hilinemiste korral soovime oma klientidele parimat teenust pakkuda. Soovime olla proaktiivsed ning reisijat kõikidega võimalike muutustega kursis hoida. Uuringud näitavad, et kliendi rahulolu on kasvanud ning meie SMS-lahendusi hinnatakse kõrgelt,“ lütles Lena Rökaas, toote- ja klienditeeninduse osakonna asepresident.
SAS lojaalsusprogrammi EuroBonus liikmetele pakutakse veel suuremat valikut tasuta SMS-teenuseid, näiteks info värava kohta.
Uus tekstsõnumiteenus käivitati 8. detsembril ning see laieneb automaatselt klientidele, kes lendavad lennufirmadega SAS või Blue1. Teenust ei pakuta lendudel, mis väljuvad Dubaist, Saksamaalt või Venemaalt.