“Ei ole õige arvamus, et eestlane eelistab odavreisi, peaasi aga, et kusagile pääseks. Tundub, et inimesed teevad kõvasti tööd sama sissetuleku säilitamiseks ja siis tahavad ka kvaliteetpuhkust, et jaksaks jälle. Inimesed ka planeerivad oma puhkusi rohkem ette,” ütles eelmisel hooajal kõige rohkem inimesi Eestist puhkusereisidele lennutanud reisikorraldaja TEZ Tour Estonia tegevjuht Marina Laikjõe.
Ostetud reisi keskmine maksumus on kasvanud 5700 kroonilt eelmisel aastal 8500 kroonile tänavu kevadel. Varase tellija soodustusega on tänavu müüdid 20% rohkem reise kui läinud aastal.
Puhkusele minevad inimesed on hakanud üha enam eelistama reisivarianti, kus kõik teenused on hinna sees (AI - all inclusive - toim.). See tähendab küll alguses veidi kopsakama summa väljakäimist, kuid annab ülevaate, mis maksab muretu puhkus, mille vältel ei pea enam hoolt kandma selle eest, kas raha erinevate lisa-väljaminekute jaoks ikka jätkub.
Eestist väljuvate tšarterlendude puhul eelistatakse sellise “kõik hinnas” puhkusevariandi puhul Türgi AMARA-hotelliketi luksushotelle, mille omanikuks on TEZ Touri kontsern, samuti RIXOSe ja Delphine hotellikette. Egiptuse suunal on eelistatumaks hotelliketiks suurepärast “kõik hinnas” teenust pakkuv Albatross, rääkis Laikjõe peamistest trendidest.