12. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lihavaidluse Rimi sotsiaalmeedias kaotas

Segadus eestimaise ja välismaise lihaga tõi poeketile Facebookis möödunud nädalal päevaga rohkem fänne kui poeketi enda fänniküljele.

Täna kella 12 seisuga oli Rimi fännilehel Facebookis 2386 liiget, Rimi vastastel lehtedel aga ületab kasutajate arv 3800. Suurimal neist, Boikott Rimile, läheneb fännide arv 3800le.

Kuidas Rimi tekkinud kriisile sotsiaalmeedias reageeris, jäi silma ka kommunikatsioonibüroo Vare&Jaakkola partnerile Jaan Varele, kes kirjutas firma kommunikatsiooniblogis, et kriisile Facebookis reageerimise ainsa positiivse elamuse sai ta Rimi fännilehe administraatori aktiivsest käitumisest Rimi enda lehel.

Vestlused toimusid samas kõikidel fännikülgedel ja soovida jättiski Rimi vaikimine nn anti-Rimi lehekülgedel. Enamus negatiivsest infost loodi ja arenes just "Boikott Rimile" lehel. Poekett seal aga sõna ei võtnud.

Loe ka kommunikatsioonibüroo Vare & Jaakkola partneri Jaan Vare analüüsi Rimi käitumise kohta kriisisitutasioonis.

Autor: Rivo Sarapik, Lemmi Kann

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700