"Paljud agentuurid on kõva korrektuuri läbi teinud. On toimunud restruktureerimisi ja konsolideerumisi. Agentuurid on puhastunud nn ballasttöötajatest, kes suuremate mahtude juures vajalikud olid. Kulunumbreid on tugevasti “rehitsetud”," kommenteeris Iida Best-Marketing.com-ile. "Turu peale jäänud loomingulised inimesed on ise oma rida ajama hakanud, kas freelancerina või siis ise oma väikesed kooslused rajanud. Postkastis näeb üsna naljakaid pakkumisi."
Digivaldkonnaga seotud agentuurid on üldiselt masust tema sõnul vähem mõjutada saanud, samas on konkurentsist hoolimata tõelisi, turundusest ja klientide äriloogikast aru saavaid eksperte selles valdkonnas tegelikult vähe.
Samuti on turul näha palju dumpingut. "Kui ikka agentuuride pakkumised riigihangetele kõiguvad sama lahenduse eest vahemikus 17 000 – 250 000 krooni, siis võib igaüks sellest omad järeldused teha, eriti just hinnaskaala odavama otsa kvaliteedi osas," lisas Iida.