Juba kolmeaastased  kummardavad kaubamärke

Disaineriteksade eelistamine või soov omada uusimat poppi tehnikavidinat pole omane ainult teismelistele ja täiskasvanutele,  vaid juba eelkooliealised lapsed tunnevad ära ja valivad titekaubamärke, vahendas livesience.com.

„Juba kolmeaastased lapsed tunnevad sotsiaalset survet ja mõistavad, et teatud kaubamärgi eelistamine aitab neid paremini läbi elu,“ rääkis vastava uuringu läbi viinud Anna McAlister Wisconsin-Madisoni ülikoolist. McAlister  lisas, et seetõttu pole kuigi hea jätta väikelapsi teleriga täiskasvanu järelvalveta üksinda tuppa, sest nii pole kedagi, kes aitaks lapsel mõista, et ta on vastava reklaami sihtmärgiks.

Varem tehtud uuringutest on enamik näidanud, et lapsed ei mõista kaubamärgi mõistet ja selle olulisust enne 8aastaseks saamist.

 

 

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Viljandi Pärimusmuusika Ait

Viljandi Pärimusmuusika Ait on mõnus koht, kuhu tulla kontserdile, loengusse, seminarile, konverentsile, tähtpäevi pidama ning vaadet ja õhkkonda nautima. Asume Viljandi südames, Viljandi Lossimägedes ja 360-kraadine postkaardivaade on hinna sees.

Pidupäev Hestia Hotel Laulasmaa Spa's

Laulasmaa loodus on maagiline. Just siit on ammutanud inspiratsiooni maailma enim mängitud kaasaegne helilooja Arvo Pärt ja just siin on seetõttu 2018. aasta sügisel avanemas muusikasõprade meka – Arvo Pärdi Keskus. Kust siis veel ammutada häid mõtteid, kui mitte Laulasmaalt?

Restoranitestid

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara