Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 11. mai 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Juba kolmeaastased kummardavad kaubamärke
Disaineriteksade eelistamine või soov omada uusimat poppi tehnikavidinat pole omane ainult teismelistele ja täiskasvanutele, vaid juba eelkooliealised lapsed tunnevad ära ja valivad titekaubamärke, vahendas livesience.com.
„Juba kolmeaastased lapsed tunnevad sotsiaalset survet ja mõistavad, et teatud kaubamärgi eelistamine aitab neid paremini läbi elu,“ rääkis vastava uuringu läbi viinud Anna McAlister Wisconsin-Madisoni ülikoolist. McAlister lisas, et seetõttu pole kuigi hea jätta väikelapsi teleriga täiskasvanu järelvalveta üksinda tuppa, sest nii pole kedagi, kes aitaks lapsel mõista, et ta on vastava reklaami sihtmärgiks.
Varem tehtud uuringutest on enamik näidanud, et lapsed ei mõista kaubamärgi mõistet ja selle olulisust enne 8aastaseks saamist.