Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 11. mai 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Juba kolmeaastased  kummardavad kaubamärke

Disaineriteksade eelistamine või soov omada uusimat poppi tehnikavidinat pole omane ainult teismelistele ja täiskasvanutele,  vaid juba eelkooliealised lapsed tunnevad ära ja valivad titekaubamärke, vahendas livesience.com.

„Juba kolmeaastased lapsed tunnevad sotsiaalset survet ja mõistavad, et teatud kaubamärgi eelistamine aitab neid paremini läbi elu,“ rääkis vastava uuringu läbi viinud Anna McAlister Wisconsin-Madisoni ülikoolist. McAlister  lisas, et seetõttu pole kuigi hea jätta väikelapsi teleriga täiskasvanu järelvalveta üksinda tuppa, sest nii pole kedagi, kes aitaks lapsel mõista, et ta on vastava reklaami sihtmärgiks.

Varem tehtud uuringutest on enamik näidanud, et lapsed ei mõista kaubamärgi mõistet ja selle olulisust enne 8aastaseks saamist.

 

 

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700