Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 20. mai 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kampaania: teksades rinnavähi vastu

Veebiajakiri Femme koostöös Eesti Vähiliiduga korraldab 28. mail kampaania "Teksades rinnavähi vastu". Kampaaniaga kutsutakse üles mai viimasel reedel kandma teksaseid ja roosat linti rinnas. Ühtse rõivastuse eesmärk on näidata, et hoolid endast, lähedastest ja neist, kes põevad rinnavähki.

Et veelgi paremini üldsusele teemaga silma hakata, tuli Femmel ja Eesti Vähiliidul mõte korraldada kampaania, mis eristuks oma olemuselt eelnevatest. „Kampaania sai pealkirjaks „Teksades rinnavähi vastu“,“ ütleb Silvi Grigorjeva Femmest. „Meie ettevõtmise patrooniks on võimsa lauluhäälega Birgit Varjun, kes tegeleb kampaania tutvustamisega avalikkusele. Teksade kandmine sel päeval ei ole mõeldud kaasa tulemiseks ainult naistele, vaid ootame ka kõiki mehi teksasid kandma ning üritustel osalema. Rinnavähk puudutab meid kõiki!“

Kampaania sai alguse aastal 1996, mil teksafirma Lee Jeans töötajad jõudsid omavahel rääkides äratundmisele, et neid kõiki on mingil moel puudutanud rinnavähk. Just Lee Jeans'i töötajad algatasid antud kampaania ja kutsusid firmasid üles lubama oma töötajatel igal aastal korra tööle tulla n-ö vabas riietuses. Vastutasuks annetab iga töötaja viis dollarit rinnavähi vastu võitlemiseks. Asja mõtteks oli, et kui suudetakse veenda inimesi tegema üht väikest sammu, suudetakse koos saavutada väga suuri asju. Kampaania filosoofiaks on üks päev, üks põhjus, üks ravi.

“Loodan väga, et kampaanias osalemisega õnnestub mul teadvustada Eesti naistele sõeluuringu vajalikkust - see on ainus meetod, mis võimaldab avastada rinnavähki varases staadiumis. Lastele pole midagi hirmsamat, kui kaotada oma ema. Me keegi pole rinnavähi eest kaitstud, aga meie võimuses on ära hoida kõige hirmsam," kommenteerib Birgit.

Täpsemat infot kogu kampaania kohta leiab http://www.femme.ee/teksades ja jooksvalt Facebooki kontolt (http://www.facebook.com/pages/Teksades-rinnavahi-vastu/114890605200930?ref=ts), kus kõik hoolivad inimesed saavad ennast osalejatena kirja panna ja näidata oma suhtumist.

Aktsiooniga kutsutakse ühinema ka ettevõtteid, kes võiksid võimaldada oma töötajail kanda 28. mail vabamat riietust - teksaseid.

Aktsiooni lõppakord antakse 28. mail pärast tööpäeva lõppu (kell 18.00), mil kõik osalejad ja huvilised saavad kokku Solarise keskuse aatriumis, kus korraldatakse heategevuslik koogimüük, toimub teksade tuunimise töötuba ja keerutada saab loosiratast, mille iga loos võidab. Cosmopolitani moetiim eesotsas Karolin Kuusikuga valib kõige ägedama teksakandja ning hääle laulab õhtuseks kontserdiks lahti Birgit Varjun.

20.00 jätkub pidu kohvikus Komeet. Selleks lunasta 100-kroonine pilet, tehes ülekande Eesti Vähiliidu arvelduskontole a/a 221002163986 või tasudes kohapeal. Annetades Vähiliidu kontole, kirjuta märksõnaks "teksades vastu" ja oma nimi.

Kogu heategevusliku ürituse eesmärk on koguda raha Eesti Vähiliidule, kes tegeleb rinnavähi ennetus- ja teavitustegevusega.

Iga kampaaniaga ühinenud firma töötaja tuleb 28. mail tööle vabas rõivastuses - teksades.

 

 

 

 

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700