"Kui enne kampaaniat oli fänne ligi 1820, siis nüüd pea 16200. Nii et korralik mass fänne on juurde saadud. Kaks eesmärki, mis olid, on täidetud. Esiteks kogusime juurde fänne ja teiseks tutvustasime villapuhkuse võimalust, mida Estravel pakub. Selle kohta on tulnud päris mitmeid päringuid tänu kampaaniale," oli ettevõtte turundusspetsialist Janek Jaago tulemustega rahul.
"Kui varem olnud fännid olid kõik tulnud iseeneset, mitte mingi kampaania pärast, nad huvitusid ainult Estravelist, siis nüüd on kindlasti palju neid, kes tulid lootuses võita auhinda. Eks näeb, kui paljud neist alles jäävad ja kui paljud lahkuvad,“ ütles Jaago. Lisades, et erinevaid mänge korraldatakse lehe aktiivsuse säilitamiseks ka edaspidi.
Samas on Jaago hinnangul diskussiooni Facebookis ilmselgelt juurde tekkinud. "Kui vaadata, mis seinal toimub, siis palju on tekkinud diskussiooni tarkade inimeste vahel ja nii mõnigi kord leiame meiegi sealt midagi õpetlikku,“ rääkis ta. "Varasemaga võrreldes toimub tunduvalt vilkam arutelu. Facebookis ongi eesmärgiks tekitada dialoogi, põhieesmärgiks pole ainult müügipakkkumiste kuvamine, ehkki ka seda on seal veel üsna palju," lisas ta.