11. juuni 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estravel kogus sotsiaalmeediaga 5,5 klienti tunnis

Veebiagentuur okia.ee vahendab reisibüroo Estravel edukat kampaaniat Twitteris ja Facebookis, kus viidatud teade tõi ööpäevaga 65 tellimust, teist samapalju on veel vormistamisel.

Estravel pani eile oma Facebooki lehele ja Twitterisse (vaid need 2 kanalit) üles teate/viite soodsatele lennupiletitele. Ööpäev hiljem jõuti tellimuseks vormistada 65 päringut ning teist sama palju on veel protsessimisel. "Samal ajal käib veel üks suurem internetikampaania mis kokku on viinud selleni, et mõned juhtkonna liikmed vormistavad olude sunnil tellimusi," vahendas Okia.ee oma Facebooki kontol, kuhu kogub sarnaseid väikeseid edulugusid.

Autor: Rivo Sarapik, Urve Vilk

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700