Urve Vilk • 17. juuni 2010
Jaga lugu:

Kadri Lainas: parim reklaam on pood ise 

AS Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Lainas rääkis Best Marketingi Clubis Prisma värsket turunduskontseptsiooni „Üks mure vähem“ kirjeldades, et Prisma reklaam ongi pood ise, vahendab  Best-Marketing.com oma blogis. 

"Pood on Prisma peamine suhtluskanal, Prisma reklaam ongi pood ise. Eestis on suurim toitu pakkuv kauplus Rocca al Mare Prisma, aga töötajaid on seal vaid 100. Märksõnaks on efektiivsus, kõik saalitöötajad on kassavalmidusega," rääkis Lainas.

Teeninduse puhul on Prismal paika pandud, et järjekorras tohib seista 3+1 inimest. See tähendab, et kui üks maksab, siis maksimaalselt kolm inimest võib seista järjekorras, infoleti töötaja hoiab sellel silma peal ja organiseerib saalist inimesi kassadesse juurde.

 

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee