Enamik SEB kliendikontaktidest leiab täna aset internetipangas, kus ühes kuus on keskmiselt 2,5 miljonit kliendikontakti. Sularahaautomaate kasutatakse kuu jooksul pea miljon korda, pangakontoris käib sama perioodi jooksul tavapäraselt umbes 230 000 klienti.
SEB äriarenduse divisjoni direktor Mart Maasiku sõnul näitab selline statistika, et 10 aastaga on pangakontor muutunud tehingukeskkonnast eelkõige nõustamiskeskuseks. „Igapäevasteks tehinguteks kasutatakse üha enam internetipanka ning arveid makstakse järjest enam otsekorraldusega. Oma osa mängivad selles ka järjest mugavad elektroonilise arveldamise võimalused. Pangakontorisse pöördub klient tänaseks aga eelkõige mahukamate ja keerulisemate finantsotsuste osas nõu küsimiseks,“ selgitas Maasik.
Elektroonilistest kanalitest on 10 aasta jooksul enam kasutama hakatud internetipanka ja otsekorraldust. Kõigist elektroonilistest tehingutest moodustavad internetipanga tehingud SEB-s tänaseks ca 60% ning otsekorralduse tehingud 15%.
Oluline muutus on toimunud viimase paari aasta jooksul ka sularaha kasutuses. Võrreldes 2008. aastaga on SEB klientide kaarditehingute arv kasvanud pea 10%. Kaarditehinguid kasutavad aktiivsemalt eelkõige need kliendid, kes on igapäevasteks pangatehinguteks valinud tasuta maksete ning deebet- ja krediitkaardid hooldustasuta SEB Paketi.