Eesmärk uuringu läbiviimisel oli selgitada välja Eesti noorte suhtumine Facebooki. Uuring koosnes 20 küsimusest ning uuringus osales 281 vastajat vanuses 16 kuni 35 eluaastat. Seejuures oli küsitletava keskmine vanus 24 aastat. Osalejatest enam kui pooled kasutavad Facebooki mitu korda päevas.
Uuringust selgus, et peamine eesmärk Facebooki kasutamiseks on lõbus ajaviitmine. Seejuures peab 80% vastanutest Facebooki tarbijamänge ja kampaaniapakkumisi loomulikuks turundustegevuseks ega lase end neist häirida.
Suurem osa vastanutest (30%) on liitunud 1–2 firma või kaubamärgi fännilehega. Veerand vastanutest on 3–6 ettevõtte fännid ning sama palju on ka neid, kes ei ole ühegi firma fännid. Seejuures väitis veerand kõigist vastajatest, et nad ei kavatsegi fännilehtedega liituda, sest ei taha olla seotud mingi tarbimisaktsiooniga. Samas on umbes kümnendik vastanutest ühinenud nii paljude fännilehtedega, et ei oska konkreetset arvu välja tuuagi.
Enamus uuringus osalenutest ei pea fännilehega liitumisel oluliseks olemasolevate fännide arvu. Samuti ei tee suur fännide arv ettevõtet tarbija silmis usaldusväärsemaks. Kolmandik vastajatest leiab, et fänniks hakkamine ei suurenda seotust konkreetse firmaga.
Umbes pooli vastanutest motiveerib fännilehega liitumisel kasu saamine (loosis osalemine, soodustus vms). Neist omakorda vaid ligi veerand järgib põhimõtet, et kui pakutakse, tuleb igal juhul vastu võtta. Seega on küllaltki vähe neid, kes igast auhinnast või soodustusest kinni haaravad. Tasu peab siiski olema piisavalt atraktiivne, et selle nimel hakataks fännilehega liituma.