Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 9. august 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Britt sai raisatud aja eest gaasifirmalt 2000 naela

Kliendid, kelle aega firmad on “kulutanud”, saavad peale juhtumit Briti gaasifirmaga nõuda ajakulu kompenseerimist.

Briti tarbijakaitse soovitab klientidel pidada täpset arvestust gaasi- ja elektrifirmadesse tehtud telefonikõnedeks ning neile kirjutamiseks kulunud aja kohta, mille on põhjustanud ettevõttepoolsete probleemide lahendada püüdmine. Soovituse põhjuseks on kohtuotsus, millega Barry Payling`ile määrati gaasifirmalt välja 2000 naela suurune kahjutasu peale kaheaastast arvetest tekkinud vaidlust ettevõttega.

Vabakutseline fotograaf Payling kaebas energiafirma kohtusse peale seda kui talle koostati valearveid, saadeti valesti arvestatud võla sisse nõudjad tema juurde koju ning tema emale saadeti kirju peale viimase surma. Payling märkis üles kõik oma vabakutselise fotograafi tööajast tehtud kõned ning firmasse saadetud kirjad. "Iga kord kui saatsin kirja või helistasin neile, kirjutasin selleks kulunud aja üles. Siis, kasutades oma fotograafiateenuse tunnitasu, arvutasin välja saamata jäänud summad,” rääkis Payling, kes saatis seejärel firmasse British Gas soovi saada 2108 naela kulunud aja eest. Kuna ettevõte keeldus esmalt summat välja maksmast, andis Payling asja kohtusse. Kohtus tehtud otsus käskis aga firmal maksta vabakutselisele fotograafile tema raisatud aja eest 2100 naela.

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700