5. oktoober 2010
Jaga lugu:

Küsitlus: kas kasutate üritusturundusfirmade teenuseid?

Ettevõtted kasutavad üritusturundajate teenuseid varasemaga võrreldes vähem, rohkem püüatakse ürituste korraldamisega ise hakkama saada.

Me ei ole teenust väga palju ostnud, pigem oleme firmapidudel lähtunud oma töötajate initsiatiivist ja kaasanud neid otsustustesse ja ka ürituste läbiviimisse. See ei ole alati nii olnud. 2007. aastal olid näiteks suvepäevadel väljastpoolt õhtujuhid, kes korraldasid ka mänge ja muud.

Kindlasti on sellel majanduslik põhjus, samas oleme firma seest leidnud inimesi, kes oskavad õhtut juhtida ja avaldasid soovi sellise asjaga tegeleda. Muidugi, eks iga asi kestab nii kaua, kui inimesed viitsivad sellega tegeleda. Eks see ühelt poolt ole töötajaile kohustus, samas korraldatakse koos üritust töötajate lõbuks ja heaoluks.

Klientidele pole korraldanud suuremaid üritusi, mis professionaalse teenusepakkuja abi nõuaks. Kliendipäevi ja avatud uste päevi oleme teinud, aga ka siin ise hakkama saanud. Jõulupidu hakkasime just korraldama, samamoodi oma jõududega. Praegu oleme otsustanud, et vähemalt aasta lõpuni üritusturundusfirmat kasutada ei plaani, vaatame tulevikus, kui ajad paranevad.

Mika Sucksdorff, Uus Maa tegevjuht

Jah, kasutame suuremate ürituste korraldamisel, nagu heategevuslik kogupereüritus Walk the World ja iga-aastane kliendiüritus Pimedate Ööde filmifestivali raames. Täislahendusi agentuuridelt ei telli, kasutame kombineeritud lahendusi, kus osa teeme ise ning teatud lõikudel ostame teenuse sisse. Koostööpartnerid on meil pigem regulaarsed.

Ootame teenusepakkujalt kindlasti korrektset ja kvaliteetset tööd, mis oleks kooskõlas ka küsitava tasuga, ning TNT äri ning joone tundmist.TNT nõuete kohaselt oleme alati kaalunud erinevaid pakkumisi ning lõplik otsus sünnib vastavalt hinnale ja kvaliteedile.

Teenuste kasutamises viimasel paaril aastal muutusi pole olnud ja ka järgmisel aastal neid praegu ette ei näe. Teenusepakkujad on kindlasti oma tegevuses tunduvalt paindlikumad ning proaktiivsemad. Kliendi hoidmisele pööratakse tunduvalt rohkem tähelepanu. Näiteks vabatahtlikult võetakse enda kanda suuremad ülesanded, kui eelnevalt on kokku lepitud.

Anneliis Aun, TNT Eesti marketingi- ja PR-juht

 

 

 

 

 

 

Autor: Rivo Sarapik, Urve Vilk

Jaga lugu:
Seotud lood
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee