12. oktoober 2010
Jaga lugu:

Vaid see on hea idee, mis teostub 

Paul Arden, reklaamifirma Saatchi & Saatchi pikaajaline juht, on kord öelnud, et hea idee on see, mis teostub. Kui ei teostu, siis ei ole hea idee.

McKinsey hiljuti avaldatud globaalse uuringu "Innovation and commercialization, 2010" põhjal võib öelda, et 2/3 firmades on heade ideedega tõsiseid raskuseid. Nimelt vaid 39% vastajatest leidis, et nende firmad on uute ideede elluviimises head, vahendab juhtimine.ee.

Hea uudis on, et peale majanduskriisi on ettevõtted jälle hakanud aktiivselt uusi kasvuvõimalusi otsima - 84% juhtidest ütles, et innovatsioon on tähtis või väga tähtis nende firma strateegias. Optimismi aga jahutab see, et juba eelmises, 2007 aastal läbi viidud, uuringus ütles umbes kolmandik, et uute ideede elluviimise tagamine organisatsioonis on nende suurim väljakutse ja 43% ütles, et kõige raskem on välja valida, milliseid ideid ellu viima hakata. Ja see olukord ei ole muutunud.

Käesoleva aasta uuring aga toob välja, et madala elluviimise üks suuremaid põhjuseid on uute ideede välja valimise protsessi puudumine - vaid 23% on selline protsessi läbi mõeldud, samal ajal kui 40% ütleb, et ellu viidavate ideede välja valimine on suuresti juhuslik.

Uuring põhineb üle maailma läbi viidud enam kui 2000 vastaja arvamusel. 

Autor: Urve Vilk, Juhtimine. ee

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee