Peale uue logo tutvustamist tekkinud tuhandete Facebooki ja Twitteri kasutajate pahameeletormi tõttu oli ettevõte sunnitud pöörduma tagasi oma vana klassikalise sinisel taustal valgete tähtedega kirjutatud logo juurde, mida rõivaste jaemüügifirma on kasutanud juba 20 aastat.
Uus tutvustatud logo oli siniste tähtedega kirjutatud nimi valgel tasutal, mida kaunistas pisikene ruut üleval paremal nurgas. Uue logo tutvustamisele internetis järgnesid aga pahased kommentaarid logo uue väljanägemise kohta. Pahameel levis algul Facebookis, kust see kandus peagi edasi blogidesse ja erinevatele saitidele. Tekkis ka mitu pilalehte, kus uus logo välja naerdi. Õli valas tulle fakt, et firma ei nõustunud algul CNN´i palvel toimuvat kommenteerima.
Lõpuks oli firma esindja sunnitud tunnistama: "Kuulsime valjult ja selgelt, et teile ei meeldi uus logo. Õppisime teie reageeringutest palju.Tahame ainult seda, mis on meie kaubamärgi ja kliendi jaoks parim."