Eesti Reklaamiagentuuride Liidu tellimusel 2010. aasta aasta viimases kvartalis Eesti turundusjuhtide seas läbiviidud rahulolu ja lojaalsuse uuringust selgub, et reklaamiagentuuride maine on klientide hinnangul jätkuvalt tõusuteel. Turundusjuhid peavad agentuuri hindamisel kõige olulisemaks strateegilist kaasamõtlemist ja eristuvate loovlahenduste pakkumist.
Uuringust selgub ka turundusjuhtide koostöösoov erinevate reklaamiagentuuridega ning agentuuride üldine tuntus. Eesti turundusjuhid soovivad enim teha koostööd reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy, järgnevad Tank ning Division.
Kõige suurema spontaanse tuntusega reklaamiagentuur on Der Tank, esmamainimistel on Der Tanki ja Taevas Ogilvy positsioon võrdne, järgnevad Kontuur Leo Burnett, Division ja Age McCann.
Uuringus, mille viis läbi GfK Custom Research Baltic, küsitleti 242 Eesti turundusjuhti.
Loe pikemalt Best Marketingist..