Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 1. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kampaania: restoranid hakkavad kraanivett pakkuma

Märtsis käivitub mõnede pealinna restoranide ja kohvikutega koostöös AS-i Tallinna Vesi teavituskampaania „Looduse terviseks“. Kampaania juhib inimeste tähelepanu vastutustundlikule keskkonnakasutusele ning kutsub üles valima joogiks kraanivett.

AS-i Tallinna Vesi kliendikommunikatsiooni juhi Mariliis Toppi sõnul on kampaania „Looduse terviseks“ peamine eesmärk tõsta elanikkonna teadlikkust sellest, et kraanivesi on sama puhas ja kvaliteetne kui pudelivesi ning julgustada tarbijaid restoranides kraanivett küsima. "Pudelivee eelistamine on sageli harjumuse või vähese teadlikkuse küsimus – mitmel pool maailmas on aga kraanivee pakkumine restoranides saanud heaks tavaks," selgitas ta.

 

Möödunud suvel juhiti meedias korduvalt tähelepanu sellele, et Tallinna toitlustusasutustes pole kraanivee pakkumine toidu kõrvale kuigi levinud. "Algava teavituskampaania ja heade koostööpartnerite abiga soovimegi nüüd astuda olulise sammu edasi selle mõtteviisi muutumise suunas," märkis Topp ja lisas, et kraanivee eelistamine kaitseb ka loodust, kuna kvaliteetne joogivesi ei vaja eraldi transporti ega pakendamist.

  

Kampaaniaga „Looduse terviseks“ on tänaseks liitunud restoranid Sfäär, Platz ja Rucola ning kokteilibaar Butterfly Lounge. Kampaaniast saab lähemalt lugeda siit

 

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700