Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 10. märts 2011

Info-Auto: kui reklaami ei tee, rohtub klientide tee salongi

Kui reklaami osas vait jääda, rohtub klientide tee salongi, rääkis reklaami tegemise vajalikkusest Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu turunduskonverentsil Password. 

„Alati töötavad atraktiivsed pakkumised, eriti hästi töötavad sellised pakkumised, mis ka enda jaoks atraktiivsed tunduvad,“ rääkis Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu. 

„Kõige paremini töötab printreklaam kui seda miksida onlinega,“ rääkis Lilipuu ajalehereklaamide eelistamisest „ja veelgi paremini töötab see sel juhul kui õnnestub see lisaks liita veel telega.“

Hästi töötavad Lilipuu sõnul kampaaniad, mis on legendaarsed ja mida on igal aastal võimalik uuesti korrata. „Mõnikord on ka nii, et pole ühtegi atraktiivset pakkumist, aga midagi oleks vaja müügi suurendamiseks teha. Siis aitavad hädast välja kiiksuga pakkumised.“  .

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700