Urve Vilk • 16. märts 2011
Jaga lugu:

Potisepp: ostjaid huvitab üha enam hind, mitte kaubamärk 

Toiduainetööstuste liidu juhi Sirje Potisepa sõnul on inimeste lojaalsus kindlatele kaubamärkidele või ostukeskustele vähenenud ning sisseoste tehes uuritakse eelkõige hinda.

"Tarbijad on muutumas järjest hinnatundlikumaks," kinnitas Potisepp ERR-i raadiouudistele värsket uuringut kommenteerides.

"Kui varasemalt käisid inimesed igapäevaselt rohkem ühes poes, siis nüüd on see harvenenud. Külastatakse mitut kauplust ning otsitakse odavamaid tooteid, eelkõige kampaaniapakkumisi," märkis ta.

"Sellist asja, et inimene läheb poodi ja võtab Tere piima, on vähem. Tegelikult vaadatakse, milline on hind ja valitakse kohapeal selle järgi," sõnas Potisepp.

Samas tundis ta heameelt, et kuigi kodumaine kaup on üldiselt kallim, näitab uuring, et ostjad ei ole sellest loobunud. 

Uuringu viis toiduliidu tellimusel läbi uuringufirma TNS Emor, kes küsitles mullu üle Eesti 1500 inimest. 

 

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Birgit Aljaste
Birgit AljasteSekretar.ee ärijuhtTel: 5373 8733birgit.aljaste@aripaev.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee