24. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mis aja jooksul peab tööandja vastama töötaja pretensioonile?

Küsimus: Kas seadusega on ette nähtud, kui kiiresti tööandja peab vastama töötaja kirjaliku pretensioonile?

Vastus: Ei, seadus sellist tähtaega ei sätesta, kuid lähtuda tuleks üldisest mõistlikkuse ja hea usu põhimõttest ning vastata mõistliku aja jooksul või siis leppida töötajaga kokku, millal töötajale vastus antakse. Milline on pretensioonile vastamise mõistlik aeg oleneb pretensiooni sisust.

Äripäeva käsiraamatute foorumis vastas küsimusele advokaadibüroo LAWIN Lepik & Luhaäär.

 

Autor: Lemmi Kann, Urve Vilk

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700