Restorani Vapiano juhataja Tarvo Jaansoo sõnul ta oma töös otseselt kehakeelt ei jälgi. "Ma ei ole seda ka põhjalikumalt uurinud, et oleks teadmisi, millele tugineda," sõnas ta. Jaansoo lisab, et inimesed tulevad restorani nende juurde sööma ning söömisest saadav emotsioon on kohe kõigile näha.
Mis puudutab äri tegemisel sõlmitavaid lepingud, on need restoraniäris pikaajalised. "Ja suurte lepingute sõlmimisel osalevad juristid, seal võib kasvõi rattaga sõita, aga mingi hämamine tehtavaid otsuseid ei mõjuta," usub ta.
Väiketarnijate puhul on Jaansoo hinnangul samuti kohe näha, kas pakutavad õunad on head või mitte, ka selles vallas pole kehakeelega midagi peale hakata.
"Eks kehakeel mingil määral muidugi midagi inimese kohta näitab," möönab samas Jaansoo. Kõik teavad, et kui on ristatud käed, on tegu kinnisusega ja ka inimese familiaarsus kumab tema olemusest kohe läbi. "Eks inimese loomus sageli peegeldubki just tema käitumises," usub ta.
Jaansoo hinnangul on juhid keskmisest paremad inimesetundjad. "Sellega on vaja tegeleda,“ leiab ta. "Kui puutud kokku väga paljude inimestega, tekib ka nende lugemisoskus." Viimane aga kulub alati ära ning eriti hästi peab seda suutma teha oma lähima töötajaskonna hindamisel.