25. mai 2011

Lennufirma teeb sotsiaalmeediast saadud vihjete alusel kingitusi

Hollandi lennufirma KLM kampaania “How happiness spreads” eesmärk on kliendisuhete hoidmine ja parandamine, kirjutab ajakiri Personali Praktik.

Ettevõte kasutab sotsiaalmeedia võrgustikest saadud infot reisijatele personaalsete kingituste tegemiseks. Niipea kui reisija registreerub rakenduse Foursquare abil Amsterdami Schipholi lennujaamas, uurib KLM-i meeskond tema sotsiaalmeedia võrgustike profiile ning teeb sealt kogutud info põhjal reisijale kingituse. (Foursquare on nutitelefonidele mõeldud GPS-i-põhine rakendus, mis võimaldab teha erinevates kohtades nn check-in’i ja nii teavitada sõpru oma asukohast.)

Firma lähtub loogikast, et kui reisija juba kasutab Foursquare rakendust, on ta suure tõenäosusega ka Linkedlni, Twitteri, Facebooki vms aktiivne külastaja.

Reisijale, kes ei saanud tööreisi tõttu osaleda oma jalgpallimeeskonna aasta

kõige olulisemal võistlusel, kinkis KLM Lonely Planeti New Yorgi reisijuhi, kuhu

olid märgitud linna parimad jalgpallibaarid.

Rooma jooksumaratonile lendavat neiut üllatas lennufirma pulsikellaga. Bostonisse konverentsile teel olevat reisijat peeti meeles märkmikuga uute säravate ideede tarbeks ning Top Geari andunud fännile kingiti autoajakirju.

Pärast kingituse tegemist plaanib lennufirma meeskond jätkata kampaanias

osalenud reisijate profiilide jälgimist, et selgitada välja, kuidas kliendid kampaaniale reageerisid, kui paljudele sõpradele nad sellest rääkisid jms. Firma arvates on kampaania unikaalne võimalus kliendisuhete hoidmiseks ja parandamiseks.

Loe  pikemalt ajakirjast Personali Praktik.

 

 

 

Autor: Urve Vilk, Personali Praktik

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700