2. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alo Ivask: tippjuht peab kindlasti müügiga tegelema

Ka tippjuht peab kindlasti müügiga tegelema, ütleb Rautakesko AS-i juhatuse esimees Alo Ivask.

Otseselt see reeglina kohustus ei ole, kuid on väga raske ette kujutada edukat juhtimist olemata teadlik müügis toimuvast, lisas Alo Ivask .

"Eelkõige on oluline tunda võtmekliente, teada kuidas toimib ja edeneb nende äri ning vajadusel kohandada oma organisatsiooni nende vastavate soovidega," rääkis Ivask. Teisisõnu ei peaks tippjuht ise tegelema tellimuste täitmisega, vaid tema ülesanne on toetada müüki kliendisuhete hoidmise ja arendamise kaudu.

Tippjuhi kaks tähtsamat rolli on oma meeskonna juhtimine ja ettevõtte esindamine erinevatel tasemetel, lisas Ivask. Sellest lähtuvalt on oluline samaaegselt nii ärikontaktide hoidmine kui ka oma müügimeeskonnaga suhtlemine, mis aitab tippjuhil näha juba ette ja lahendada tekkida võivaid probleeme või vastupidi - kasutada ettevõte edu nimel ära esilekerkivaid võimalusi.

Autor: Urve Vilk, Ketlin Rauk

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700