See lubab märkida oma sõpradele, milliseid otsingutulemusi või veebilehti on kasutajad kasulikuks pidanud. Praegu on +1 kasutatav otsimootori inglisekeelsete tulemuste seas. Selleks et +1 hinnangut anda, on vajalik Google'i avalik profiil.
„Like”-nupu, mille tõstetud pöidlaga logo kaunistab paljusid veebilehti ja kutsub külastajaid avaldama hiireklõpsuga oma heakskiitu millelegi – uudisele, retseptile või fotole, lõi Bret Taylor 2007. aastal sotsiaalvõrgustikus FriendFeed, mille kaasasutajaks ta oli ja mille Facebook ostis 2009. aastal, kirjutab värske ajakiri Hei.
Tollal oli nupp vaid moodus, millega julgustada inimesi oma huvisid väljendama, kuid koos Facebooki pea 600 miljonilise kasutajaskonnaga muutub see võimsaks andmekogumisvahendiks.
„Like”-nupu taga peituv kood on kättesaadav igale saidile, kes seda oma lehtedele lisada tahab. Kui kasutaja on logitud Facebooki ja vajutab kusagil veebis „Like”-nuppu, jagatakse saiti kasutaja sõpradega Facebookis.