Rivo Sarapik • 14. juuni 2011
Jaga lugu:

Tahad oma äri arvamusliidriks? Hakka blogima

Digitaalse turismiturunduse asjatundja ja eturism.ee eestvedaja Marko Siller soovitab oma valdkonnas arvamusliidriks saamiseks hakata firma ajaveebi pidama.

Möödunud nädalal sotsiaalmeediaseminaril Blogfest 2011 esinenud Siller tõi näiteks turismibüroo Estraveli, mis mõni aasta tagasi oma valdkonna arvamusliidriks otsustas hakata. Üks vahend selleni jõudmiseks oli ka sotsiaalmeedia, sealhulgas firma ajaveebi kasutamine.

Täna on Estravel seatud eesmärgi saavutanud - ütled reisimine, mõtled Estravel. Sarnaseid näiteid on ka muudelt aladelt. Näiteks ütled kino, mõtled Coca-Cola Plaza. Samas on ka täiesti katmata valdkondi, ütled hotell või kohvik, mõtled...

"Äriblogi pidamine võib igale ettevõttele pikas perspektiivis üheks kõige kasulikumaks turundusvõtteks osutuda. Arvamusliidriks ei saada üleöö. Edu ja rikkus ei tule hetkega," kommenteerib Siller eturism.ee blogis. "Regulaarne ja järjekindel blogimine, mõistagi peab ka sisukust olema, jätab sinu firmast maha suure ja positiivse jalajälje. Tahad olla üks väljavalitutest? Aga palun, alusta kohe täna. Kirjuta ning kujunda endast tõsiseltvõetav ekspert, arvamusliider, keda kuulatakse ning kelle käest julgetakse seetõttu ka osta."

Blogfestil 2011 rääkis presidendile sotsiaalmeediat analüüsiv Freqmedia juht Toomas Toots, et blogimine on tänaseks muutunud elitaarseks tegevuseks. "Blogid ja blogide lugemine on gurmaanlus. Sisu on neis rohkem kui Facebookis ja Twitteris ning kvaliteet on jäänud," lisas Toots.

Eestis on aktiivsete blogide  (kolme kuu jooksul vähemalt üks postitus) hulk vähenemas – 2009. aastal oli selliseid 8000, tänavu Tootsi andmeil 4600.

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee