Autor: Rivo Sarapik • 20. juuni 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Poe kassast võib sõltuda kliendi kaal

Supermarketi sisekujundusest ja planeeringust ei sõltu ainult see, kui palju ja millele sa poes kulutad, vaid ka sinu kaal.

Supermarketid kujundatakse eesmärgiga meelitada klienti võimalikult palju kulutama - seda eesmärki täidavad nii kaubapaigutus, värvitoonid, poe muusika ning liikumiskoridorid. Lisaks rahakotile mõjutab poekujundus ka klientide vööjoont.

 "Iseteeninduslikes kassades pole batoonikeste kadalippu. Mõnede ekspertide hinnangul võiks keskmine Ameerika naine kaotada paar kilo aastas puhtalt iseteeninduslikku kassat kasutades," kommenteeris uudisteportaali Marketplace reporter Greg Warner.

Eestis hakkas iseteeninduslikke kassasid kasutama näiteks Selver, mis aprillis uuenenud Kadaka kaupluses need tööle pani.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700