18. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mahekaupmehi masu ei kõigutanud

Kui nii mõnegi tavakaupluse sundis majanduslangus uksi sulgema, on terve hulk ökotooteid müüvaid poode viimastel aastatel hoopis klientuuri ning käivet kasvatanud.

Kui tavaliselt peetakse ökotooteid luksuskaubaks, siis viimasel ajal on hakanud mahepõllumajandusest pärit kaupa hindama üha enam Eesti inimesi. See aitab omakorda täita ökokaupmeeste kukruid.

"Üks meie edu saladus on see, et oleme testinud ja saanud endale väga hea kaubavaliku. Meil on selgelt Eestis kõige suurem kaubarikkus ning asjad, mis eestlasele ei sobi, oleme müügilt ära võtnud," selgitas Eesti ühe suurema mahepoketi Biomarket OÜ juht Mait Mikelsaar nippi, kuidas ettevõte suutis ka masu ajal klientide arvu suurendada.

Biomarketil on praegu Tallinnas neli kauplust, mis kõik asuvad prestiižikais kaubanduskeskustes. Firmajuhi kinnitusel sõltubki ettevõtte kasv just heade asukohtade kättesaadavusest. "Neid häid pindu ei liigu palju vabalt. Edasi soovime kindlasti laieneda, kuid ainult väga headesse kohtadesse," selgitas Mikelsaar oma äristrateegiat ning lisas, et lisaks pealinnale on plaanis pood avada ka Tartus. Muid takistusi peale hea äripinna leidmise ta Biomarketi laienemisele ei näe.

 Loe täispikka lugu Äripäeva paberlehest. Sisenemiseks vajaliku päevapileti saad osta siit.

 

Autor: Urve Vilk, Birjo Must

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700