"Võitjameeskonna puhul oli õiges tasakaalus liikmete enesekindlus ja -kriitika. Üks aspekt on idee uudsus ja konkurentsivõime, aga teine külg on see, kui suure realiseerimisvõimega see idee on," kommenteeris Mart Maasik, SEB äriarendusdivisjoni direktor ja Ajujahi žürii esimees Ajujahi konkursi võitnud firmat Virtual Garden.
"Võitja plaanid olid üsna realistlikud, tegijate silmadest oli näha, et nad viivad plaani ellu. Idee oli lihtne, n-ö kindla peale minek. Väga teadmismahukad ideed ei pruugi sageli aga üldse teostuda," rääkis Maasik. "Kui ideid hindame, siis elluviimise aspekt on kõige olulisem, ehkki ootame loomulikult ka teadmispõhiseid ja revolutsioonilisi projekte."
Maasik lisas, et kui vaadata kasvupotentsiaali ja Eestist välja liikumise võimalust, siis ka see on ettevõttel olemas.
Ajujahi konkursile esitatavate ideede tase paraneb tema sõnul aasta-aastalt ning iga järgnev aasta on eelmisega võrreldes parem. Mis paistis koolitusprogrammi raames silma ja mille eest võib osalejaid kritiseerida, on see, et vajaka jääb oma turu ja kliendi tundmisest. "Peab olema mingi probleem, mida innovaatilise ideega lahendatakse, mitte ei olda innovatiivsed innovatiivsuse pärast," rõhutas Maasik.