Finnairi Balti riikide müügijuhi Guerman Tyvoniouki sõnul osutus 2010. aastal alguse saanud reisimise kvaliteedi parandamisele suunatud Quality Huntersi kampaania väga edukaks, mistõttu otsustati sel aastal kampaaniaga suuremas mahus jätkata. „Kui eelmisel aastal värvati ühtekokku neli kvaliteedikütti, siis sel aastal antakse võimalus seitsmele inimesele,“ ütles Tyvoniouk.
Tyvoniouk lisas, et kvaliteediküttide ülesanne on anda oma hinnang ning tagasisidet reisi kvaliteedile, lendudele ja lennujaamadele. „Kogu ettevõtmise eesmärk on kaardistada kõikvõimalikud reisidega seotud kitsaskohad, leida neile lahendused ning muuta meie reisijatele lendamine ja lennujaamades viibimine võimalikult mugavaks ja sujuvaks,“ täpsustas Tyvoniouk.
Seitse kvaliteedikütti valitakse põhjaliku värbamisprotsessi käigus ning neil tuleb anda blogi vahendusel oma hinnang ja arvamus lendude ning lennujaamade kohta. „Nad märgivad üles, mis neile meeldib ja mis ei meeldi ning mida saab lendude ja lennujaamade puhul veelgi paremaks muuta,“ selgitas Tyvoniouk. „Loodame saada sellest projektist konkreetseid ideid ja ettepanekuid, kuidas muuta reisimine ja lennujaamades viibimine võimalikult tarbijasõbralikuks ning mugavaks,“ lisas ta.
Finnair ja Helsingi lennujaam valivad seitse kvaliteedikütti seitsmeks nädalaks ning neil palutakse hinnata ühtekokku seitset teeninduskvaliteedi kategooriat. Kvaliteediküttide arvamused, hinnangud ja ettepanekud pannakse üles kampaania kodulehele www.qualityhunters2.com.