Talvak tõi ÄP fännilehel Facebookis välja kuus nippi, mida lennufirma konkursilt kõrva taha pani:
1. Google Chrome rakendused on kergesti loodavad.
2. Klienditeenindust saavad pakkuda ka lojaalsed fännid.
3. Sotsiaalmeedias loodud sisu on tempokalt orgaanilisse otsingusse jõudmas, omades kaalu brändi positsioneerimisel.
4. TripAdvisori stiilis hinnangud on müügile kasvava tähtsusega.
5. Mängulisus on kasvava tähtsusega. Näiteks Nissan Leafi omanikud saavad võistelda teiste autojuhtidega kütusesäästmises, ise samal ajal konkurentide tulemust auto armatuurlaual jälgides.
6. Sotsiaalmeedia pakub erinevaid võimalusi nii Eesti kui ka Estonian Airi tutvustamiseks meie sihtturgudel, mis on reeglina tunduvalt efektiivsemad kui traditsioonilised ja kulukad reklaamikampaaniad.
Talvaku sõnul on sotsiaalmeedias võimalik edukas olla ka rahata. "Jah, ilma rahata on sotsiaalmeedias kindlasti võimalik edukas olla, pakkudes klientidele a) infot b) klienditeenindust c)"laojääki" d) lisaväärtust," kommenteeris ta.
Loe kõiki vastuseid küsimustele, kuidas sotsiaalmeedias raha teenida, Äripäeva Facebooki fännilehel.
Estonian Air tunnistati möödunud nädalal maailma parimaks lennufirmaks tulu teenimises sotsiaalmeedia abil. Rahvusvahelise SimpliFlying Awards of Excellence’i auhinna jagamist korraldavad SimpliFlying, maailma juhtiv konsultatsioonifirma lennufirmade brändijuhtimise alal, ja Hotel Marketing Strategiesi blogi meeskond.