Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 8. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estonian Airi uus lojaalsusprogramm põhineb facebooki toetusaktsioonidel

Esimese kümne päeva jooksul on Estonian Airi uue lojaalsusprogrammiga AirScore liitunud üle tuhande liikme ja läbi selle tehtud postitusi Estonian Airi kohta on näinud Facebookis 1 340 000 inimest.

Estonian Air käivitas oktoobri lõpus uue sotsiaalmeedia programmi, mille eesmärk on tutvustada välismaalastele rahvuslikku lennufirmat ja Eestit. AirScore on unikaalne selle poolest, et see muudab maailma lennunduses seni kehtivate lojaalsusprogrammide ideed – nimelt tunnustab lennufirma oma kliente ja fänne erinevate toetusaktsioonide eest, näiteks lennufirma pakkumiste või Eestis toimuvate kultuuri- ja spordiürituste kohta info jagamise eest fänni Facebooki lehel. Eriliseks teeb selle lojaalsusprogrammi see, et esmakordselt maailmas premeeritakse lennufirma toetajaid ilma, et nad selleks lendama peaksid.

Suurem osa programmiga liitunutest ehk 76% on esimesel tasemel, teisel 20% ja kõrgeimale ehk  kolmandale tasemele on jõudnud 4%.

Tero Taskila, Estonian Airi juhatuse esimehe sõnul on ootused AirScore’i edu osas selgelt ületatud. „Saada nii lühikese ajaga nii palju toetajad ja seinapostitusi on väikesele lennufirmale väga suur asi! Saame oma klientidelt uue programmi kohta palju tagasisidet ning võtame seda arvesse AirScore’i edasisel 

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700