24. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toidu kinkimine kogub populaarsust

Reklaamkingitustest ostetakse endiselt kõige rohkem tavapäraseid kruuse, pastakaid ja rätikuid, ent huvi on hakatud tundma ka erilahenduste vastu, milleks on näiteks toiduained.

Kinkston Kingiagentuur OÜ juhataja Martin Lepa sõnul ei ole tänavune aasta teistest erinev. Ei saa üle ega ümber pastapliiatsitest, kruusidest ja särkidest, samuti kingitakse mitmesuguseid praktilisi esemeid, mida majapidamises kasutada saab.

“Raha väärtustatakse varasemast rohkem ja suvalisi meeneid hunnikute kaupa kokku ei osteta. Kogused on üsna täpselt välja arvestatud ja oodatakse kvaliteetset tulemust. Konkreetsetest kingitustest võib välja tuua erikujulised mälupulgad, fliispleedid, saunalinad, termos­kruusid ning jõulude eel muidugi söödava kraami suitsuvorstist piparkookideni,” loetles Lepa populaarseid firmakinke. Tavapärase kõrval nõutakse järjest enam ka omanäolisi kingitusi.

Kinkstoni kingivalikust leiab selleks puhuks näiteks trükitud jõuluehteid, enda valitud mõõtmetega täissuitsuvorste oma kujundusega kestas, ise disainitud salle ja saunalinu, käsitööseepe sissetrükitud logoga, vahaga kaetud suitsujuustu, samuti enda disainitud välimusega kanistreid, telke ja muud seesugust.

AS Roi tuli sel aastal välja koguni Eesti ökosarjaga, mille kliendid on Viitongi sõnul hästi vastu võtnud.

“Sellega saame toetada Eesti väikeettevõtjaid ja mahetootjaid ning pakkuda oma klientidele midagi teistsugust, erilist. Näiteks saab klient tellida oma etiketiga Eesti moose, mett, mahlasid, puidust tooteid ja sepiseid. Kõike on seejuures võimalik personaliseerida,” rääkis ta.

Autor: Signe Sillasoo, Urve Vilk

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700