Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 20. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

7 nippi, kuidas müüa ükskõik mida

Forbes.com toob välja rea nippe, mida kasutab Huthwaite, mis on korraldab müügikoolitusi kümnes riigis Brasiiliast Austraaliani.

1. Selgita välja kliendi vajadused

Enne müüma asumist tee ära kodutöö - enne müügikohtumist tee enda jaoks selgeks kliendi vajadused.

2. Küsi kliendilt tema eesmärkide kohta

Esmakordesel ostjaga kohtumisel uuri välja, mida ta vajab ja kuidas plaanib ostetud asju kasutada.

3. Kasuta uuringutulemusi

Selgita kliendile, kuidas ta saab ostetavaid tooteid täpsemalt kasutada ja millised on nende eelised.

4. Kuula hoolikalt

Kuula rohkem kui ise räägid.

5. Ole konsultant

Taga, et klient tunneks ennast suhtlevat spetsialistiga, kes aitab tal ettevõtte tulemusi parandada.      

6. Personaalne lähenemine

Kui ostu üle otsustab terve tiim, suhtle kõigiga individuaalselt, ära müü vaid meeskonna juhile, vaid saa kogu tiim nii kaugele, et nad küsiskid küsimusi ning huvituks tootest igaüks eraldi.

7. Esita oma toodet kui lahendust kliendi probleemile

Ära kiida toote positiivseid omadusi, vaid lähtu müümisel kliendi probleemi lahendamisvõimalustest.

 

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700