2. jaanuar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Puhastustööd: Jälgime ettevõtte kohta käivat infot Facebookis

Puhastustööd OÜ kasutab Facebooki, et suurendada teadlikkust ja kliente juurde võita. Ettevõtte kohta käivat infot ja jälgitakse samuti pidevalt, kirjutab ajakiri Juhtimine.

Et Facebookis võib olla ükskõik millise tegevusampluaaga ettevõte, kinnitab Tondi Puhastustööd OÜ näide. Tavapäraste auhinnakampaaniate kõrval jagab firma veebis koristusnippe, edastab tööpakkumisi jne. “Kindlasti on Facebook inimesteni jõudmiseks hea kanal, sest selle kaudu saab suurendada teadlikkust ja ehk ka kliente juurde võita. Oleme korraldanud mitmesuguseid kampaaniaid, näiteks sünnipäeva, koristustarvikute ja kodukoristusega seoses. Ettevõtte kohta

käivat infot jälgime samuti pidevalt,” rääkis personalijuht Aivi Koppa.

 

Autor: Urve Vilk, Kristo Kiviorg

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700