Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 7. märts 2012

Meeldivaim bränd Eestis on Kalev

Meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt - nagu ka eelnevatel aastatel - Kalev, millele järgneb teisena Tere ja kolmandat-neljandat kohta jagavad Skype ning Maxima.

Nii selgus TNS Emori brändide edetabeli uuringust. Esikümnesse mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: ETV, Google, Leibur, Selver, Tele2 ja YouTube.

Kui teiste esikümnesse kuuluvate brändide kohad edetabelis on võrreldes 2009. ja 2010. aastaga muutunud, siis Kalev on oma esikoha säilitanud ning edu lähimate konkurentide ees on isegi kasvanud. Märgatava tõusu on läbi teinud praegune teise koha omanik Tere, mis 2010. aastal asus alles 12. kohal ja 2009. aastal veelgi kaugemal 23. kohal.

2012. aasta brändide edetabeli uuringut iseloomustab kõige enam internetiga seonduvate brändide meeldivuse kasv – kõrgemail kohal neist on Skype (3.–4. koht), kuid esimese 15 meeldivaima brändi hulka mahtusid veel ka Facebook, Google ja YouTube. 2010. aastal oli top 15 brändi hulgas esindatud napilt vaid Skype (13. koht) ja Google (14. koht), kuid 2009. aastal mitte ühtegi ülalnimetatutest.

 

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700