19. juuni 2012
Jaga lugu:

10 asja, mida hotellis mitte kunagi teha

Personali inimestena kohtlemise ning mõistlikult käitumisega saab oma peatumise majutusasutuses märksa meeldivamaks muuta.

Travel Channeli reisiajakirjanik Anthony Melchiorri annab 10 soovitust, mida hotellis vältida.

1. Ära karju personali peale. Mitte kunagi.

2. Ära ütle kellelegi oma toa numbrit. Administratsioonist

3. Ära lase hotellitöötajat oma tuppa, kui ta pole sulle pildiga dokumenti näidanud.

4. Ära süüdista hotelli töötajaid oma asjade varguses. 99% juhtudest leiavad inimesed oma kadunud asjad ise hiljem üles. Samas peab hotelli personal kutsuma politsei, kui soovid vargusest raporteerida.

5. Ära telli toateenindust, kui menüü on räpane ja kulunud. Ära telli ka siis, kui kevadel on veel valida talvemenüüst.

6. Ära kasuta hotelli rätikuid meigi maha võtmiseks või oma kingade puhastamiseks.

7. Ära viska midagi toa prügikasti kui sa ei soovi, et hotelli töötajad sellest teaksid.

8. Ära kuritarvita hilise väljaregistreerimise võimalust. Kui vajad tõesti hilisemat kui kella 13 lahkumist, räägi sellest hotelli juhiga.

9. Ära jäta oma pagasit järelevalveta hotelli fuajees, isegi sekundiks mitte.

10. Ära tunne piinlikust - helista hotelli ja nad saadavad sulle järele mahaunustatud seksilelud, nagu nad teevad ka näiteks lapse tekiga.

Autor: Sekretar .ee, Rivo Sarapik

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee