Autor: Tiive Murdoja • 17. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Augustis tekitasid tarbijaile enim probleeme e-kauplejad

Augustis sai tarbijakaitseamet kokku 3428 tarbijate pöördumist. Enim tekitas inimestele probleeme internetikaubandus (239 pöördumist), teisele ja kolmandale kohale jäid  jalatsid (154 pöördumist) ning turismiteenused (127 pöördumist).

Internetikaubanduses oli murelapseks kosmeetikatoodetega kauplev veebipood quum.eu, mille kohta laekus kolme kuu jooksul üle saja pöördumise. Teine probleemne e-kaupleja oli hansapost.ee.

Mis probleeme tarbijad kurtsid ja kuidas tarbijakaitseamet neid aitas, loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700