Autor: Tiive Murdoja • 15. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Royal Service’i uus tegevjuht on Sass Henno 

Üritusturundusagentuuri Royal Service uueks tegevjuhiks saab reklaamiagentuuri Spring juht, kirjanik ja reklaamimees Sass Henno. Uue tegevjuhi eesmärk on laiendada Royali tipptasemel ürituste korraldamise suunda, milleks on plaanis võtta meeskonda senisest veel rohkem võimekaid produtsente. Sass Henno jätkab ka Springi juhina.

Royal Service’i eelnevad juhid – Rika Soopa, Mart Mikk ja Priit Mikk – on oma meeskondadega loonud rohkesti legendaarseid firmaüritusi, mis on võitnud hulgaliselt auhindu nii kohalikelt kui ka rahvusvahelistelt konkurssidelt. Meeldejäävad üritused on toimunud koostöös heade pikaajaliste klientidega, kelle hulka kuuluvad teiste seas SEB, Tele2, Coca-Cola, Ülemiste Keskus, Olympic Casino. Royal Service kavatseb tegevust laiendada ning oodata on uute tipptasemel produtsentide liitumist. Loorberitele puhkama ei jääda ja klientide rahulolu on endiselt eesmärk number üks.

 

Tele2 turundusjuht Maris Saarpuu sõnul on nende firmal koostöö kohta Royal Service’iga vaid häid sõnu öelda: “Alati positiivse hoiaku ning heade mõtetega loovad nad lisaväärtust just projekti käivitamise faasis, kus idee määrab protsessi. Seejärel aga võib ka protsessi nende hallata usaldada, sest kõik sujub. Kuigi meie fookus üritustele ja eriprojektidele on aastatega tasahaaval vähenenud, on Royal alati esimene valik, kui vajadus ilmneb.”

 

Ülemiste Keskuse turundusjuht Kristina Antšak ütleb: “Royaliga oleme koostööd teinud ligikaudu viis aastat, oleme koos korraldanud Ülemiste Keskuse töötajate uusaastapidu ja suvepäevi, samuti keskusesiseseid klientidele suunatud meelelahutusüritusi. Meie koostöö on olnud ladus ja sujuv ning Royali meeskond kompetentne ja usaldusväärne.”

 

“Royali portfelli on kogunenud üle 600 ürituse, ideid, mis on jäänud realiseerimata, on kümneid kordi enam. Meie ambitsioon on olla oma klientide jaoks see partner, kes võib oma kogemustele tuginevaid ideid jagada 24/7, võttes arvesse kliendi suhtekorralduslikke, turunduslikke ja sisekommunikatsiooni eesmärke. Nii suhte kui ürituse õnnestumise garantii ei ole ainult kogemus, vaid ühiste eesmärkide analüüs,” kommenteerib Henno.

 

Sass Henno, erialalt režissöör, on lisaks kirjaniku ja õppejõu elukutsele alates 2006. aastast töötanud agentuurides Dreamers, Kontuur ja Spring ning nõustanud reklaami alal üle saja kohaliku ja rahvusvahelise ettevõtte.

 

1996. aastal asutatud üritusturundusagentuur Royal Service kuulub Marketing Communication Alliance OÜ ridadesse. Samasse gruppi kuulub reklaamiagentuur Spring, kes teenindab kogu Baltikumis selliseid brände nagu Honda ja Garnier ning Eesti turul Puma, Pernod Ricard, Estravel, Raitwood, Proekspert jpt. Tammsaare ärikeskuses tegutseval ettevõttel on 16 töötajat ja üle 600 koostööpartneri üle Baltikumi.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700