19. november 2012
Jaga lugu:

Töötajate isetegevus maksab kätte

Üllatavalt suur hulk ettevõtjaid – nii oma kui kaubakeskuse äripinnal tegutsevaile kauplejaile ning teenuste pakkujaile – murravad kundedele antud lubadust ega pea kinni väljakuulutatud lahtiolekuaegadest, märkas rubriigitoimetuse juht Rivo Sarapik.

Näiteks hakkavad töötajad päevakassat kokku lööma või koristama pool tundi enne sulgemist, kui poes kunded, kes „segamise“ pärast pahuraid ja etteheitvaid pilke teenivad. Või lastakse kaubakeskuses ukse ees turvakardin poolde vinna 15 minutit enne uste sulgemist. Isegi kui ma saan aru, et sulgemise aeg on lähedal, siis turvakardina kas või osaline allalaskmine hüüab juba eemalt: „Hoia siit eemale!“ Samas võib teinekord just 15 minutist piisata, et vajalik letilt haarata ja selle eest maksta. Ehk tekitada käivet-kasumit, millest ka töötajaile palka makstakse. Rääkimata sellest, et kui on lubatud poe lahtiolekut kella 21ni, siis peab pood vähemalt 21ni toimima.

Selline kundede tõrjumine ei pruugigi olla osa firma klienditeeninduspoliitikast, pigem töötajate isetegevus, mis juhtkonnale-omanikele teadmata. Reklaamile ja turundusele kulutatud aeg ja raha haihtub aga sellest hoolimata.

Ajal, mil valikud on kõiges palju, pole mõtet end hellitada kujutlusega, et kui kaupa või teenust väga vaja, küll siis tagasi tullakse. Ei pruugi nii minna.

Autor: Tiive Murdoja, Rivo Sarapik

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee