Autor: Tiive Murdoja • 12. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubamaja: emotsionaalseid jõuluoste tehakse vähem

Kaubamajas jõulumüügi ajal tehtud ostud näitavad, et tänavused jõulukingid on hästi läbimõeldud, eelkõige praktilised ja valitud konkreetset kingisaajat silmas pidades.

„Suure osa iga-aastasest jõulumüügist moodustavad sõpradele, kolleegidele või külakostiks mõeldud  kingitused, milleks sobib hästi jõulupärane söök-jook,“ rääkis Anne-Liis Ostov. „Siin on iga-aastaseks kingihitiks  aromaatne ja ilusas pakendis tee, meepurk või piparkoogid. Samuti tellivad paljud ettevõtted koostööpartneritele jõulukorve.“

„Trend liigub selles suunas, et emotsionaalseid jõuluoste tehakse järjest vähem ja ei võeta suurest supermarketist kaasa ükskõik mida, vaid kingid on põhjalikumalt läbimõeldud,“ rääkis Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov. „Võrreldes paari aasta tagusega ei ole soodne hind enam ainsaks  ostuargumendiks. Täna otsitakse praktilist või väga erilist kinki konkreetsele inimesele mõeldes ja järjest olulisemaks on seejuures saanud kingi kvaliteet.“

Suurimaid kulutusi tehakse Ostovi sõnul laste jõulukinkidele. Lastele ostetakse jõulukingiks endiselt palju traditsioonilisi mänguasju – lauamänge, aga ka kaisukarusid ja muid pehmeid loomi või nukke, millest enamik tänapäeval  teeb häält või liigub.

„Täiskasvanute puhul panustatakse tänavu pigem praktilistele kingitustele. Lisaks eelpool mainitule on populaarseteks kinkideks veel  nahast kindapaar või rahakott, samuti mobiiltelefoni ja iPadi kotid,“ rääkis Anne-Liis Ostov. „Ja nagu ikka, püütakse naisterahvaid ka millegi erilisega üllatada, olgu see siis eksklusiivne ilutoodete komplekt või ehe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700