Keskkonnainspektsiooni missioon on õiguskuulekuse tagamine keskkonnavaldkonnas eesmärgiga säilitada ja parandada keskkonnaseisundit. Visioon on olla avatud ja usaldusväärne asutus, mis töötab süsteemselt ja tulemuslikult keskkonnavaldkonnas õiguskuulekuse paranemise ja puhta keskkonna nimel.
Keskkonnainspektsioon võtab tööle
SEKRETÄRI
Peamised tööülesanded:
• dokumentide registreerimine, sealhulgas dokumentide nõuetele vastavuse kontrollimine ja vajadusel vormistuse korrigeerimine
• e-kirjade ning kaebuste vastuvõtmine, registreerimine ja edastamine
• kirjadele vastamise tähtaegade jälgimine
• juhi assisteerimine
• üldtelefonile vastamine ja külaliste vastuvõtmine
• ruumide broneeringu jälgimine
• koolituste ja nõupidamiste ettevalmistamine ning vajadusel protokollimine
• dokumentide arhiveerimine
Ootused kandidaadile:
• erialane kõrgharidus või kutsealane ettevalmistus
• eelnev töökogemus sarnasel ametikohal
• eesti keele oskus kõrgtasemel ja inglise keele oskus kesktasemel
• arvuti kasutamise oskus
• hea suhtlemisoskus, abivalmidus ja usaldusväärsus
• täpsus, korrektsus ja pingetaluvus
• iseseisvus ja otsustusvõime
Asutus pakub:
• huvitavat ja mitmekülgset tööd arenevas organisatsioonis
• kaasaegseid töötingimusi ja sõbralikku kollektiivi
• erialaseid täiendkoolitusi
• palka alates 700 eurot (brutopalk)
Kasuks tuleb:
• kogemus dokumendihaldusprogrammiga Postipoiss
• töökogemus avalikus teenistuses
• kesktasemel vene keele oskus
Töökoha aadress on Kopli 76 Tallinn.
Tööle asumise aeg: kokkuleppel
Kandideerimiseks saata hiljemalt 24.aprilliks 2013 sooviavaldus ja CV märksõnaga „Sekretär“ läbi CV-Keskuse või CV-Online, Keskkonnainspektsiooni personaliosakonda aadressil Kopli 76, Tallinn, 10416 või e-posti aadressile [email protected]
Autor: Tiive Murdoja, sekretar.ee