21. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas panna inimesi tegutsema?

Omandage veenmise ning motiveerimise kunst ja teadus.

Autor: Susan Weinschenk

Tutvustus

Me kõik tahame teistelt midagi. Kas soovime, et kliendid meilt midagi ostaksid, edasimüüjad soodsa tehingu pakuksid, töötajad rohkem algatusvõimet üles näitaksid või kallim õhtusööki valmistaks ? suure osa meie igapäevaelust moodustab tegutsemine selle nimel, et teistelt oma tahtmist saada. Kuidas oleks, kui jätaksite oma tavalise taktika, mis vahel toob edu ja vahel mitte, ning rakendaksite selle asemel tänapäevaseid psühholoogia ja neuroloogia võimalusi, mille abil saab motiveerida inimesi lausa tahtma teha seda, mida te neilt ootate.

Selle raamatu abil õpite tundma seitset liikumapanevat jõudu, mida ära kasutades saab inimesi tegutsema innustada. Need jõud kuuluvad lahutamatult inimeseks olemise juurde ja motiveerivad tegutsema, ning kui me nende mehhanisme tunneme, saame inimeste otsuseid ja tegevust mõjutada. Kas olete mõelnud, miks meid valdab suurem tegutsemistahe, kui tunneme ühtekuuluvust ja töötame koos teistega? Miks on teiste eeskujul või arvamusel nii suur mõju ja miks laseme end kergemini veenda meeldivatel või endaga sarnastel inimestel?

Käitumispsühholoog Susan Weinschenk kirjeldab oma raamatus seitsme liikumapaneva jõu taga olevaid mehhanisme ning toob iga alapeatüki lõpus välja praktilised strateegiad. Raamatu lõpus on kirjeldatud näidisolukordi ning esitatud täpsed juhtnöörid, kuidas võiks nende puhul motivatsioonikäivitajaid ja strateegiaid kasutada. Kuidas panna inimesi raha annetama? Kuidas saavutada, et tööle palgataks just teid? Kuidas teha klientidest aktiivsed kaasalööjad?

Kedagi ei saa naljalt midagi tegema panna, kui ta seda ei taha. Võimalik on aga inimesi julgustada seda või teist tegema, luua olukordi, kus rakenduvad nende omad stiimulid ja motiivid ning äratada neis tahe.

Loe raamatu arvustusi ja tutvu raamatu sisukorra ning tellimisinfoga SIIT.

Autor: Tiive Murdoja, sekretar.ee

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700