Elisa ärikliendiüksuse teenindusjuhi Eve Tappo sõnul on Elisa eesmärk teenindada klienti kiirelt ja sujuvalt. „Klient reeglina ei soovi oodata kõneootejärjekorras ning tal on mugavam, kui helistame talle mõne aja pärast ise tagasi,“ selgitas Eve Tappo.
Elisa teenindusjuht märkis, et Elisa on teenust ligi nädal testinud ning senine statistika näitab, et kliendile jõutakse tagasi helistada hinnanguliselt poole tunni või maksimaalselt sama tööpäeva jooksul. „Viimane olukord võib tekkida arvelduse perioodil, mil klientide kõnede arv tavapäraselt suureneb,“ täpsustas Eve Tappo.
Klient saab otsustada, kas oodata edasi kõneootejärjekorras või lasta endale tagasi helistada pärast kõnejärjekorras 1:50 minutilist ootamist.
Ärikliendi infotelefoni tööaeg on kella 8.30 kuni 18.00. Tagasihelistamise võimalust pakub Elisa äriklientidele ajavahemikul 9.00 kuni 17.00. Töövälisel ajal suunduvad kõned Elisa üldinfo numbrile 6 600 600, mis on avatud ööpäevaringselt.