Tiive Murdoja • 16. märts 2015
Jaga lugu:

Elisa asendab ärikliendile kõneootejärjekorras ootamise tagasi helistamisega 

Kliendi sujuvamaks teenindamiseks on Elisa loonud ärikliendi infoliinile 6 600 620 helistamisel uue võimaluse, kus klient saab pikas kõneootejärjekorras ootamise asemel lasta endale tagasi helistada.

Elisa ärikliendiüksuse teenindusjuhi Eve Tappo sõnul on Elisa eesmärk teenindada klienti kiirelt ja sujuvalt. „Klient reeglina ei soovi oodata kõneootejärjekorras ning tal on mugavam, kui helistame talle mõne aja pärast ise tagasi,“ selgitas Eve Tappo.

Elisa teenindusjuht märkis, et Elisa on teenust ligi nädal testinud ning senine statistika näitab, et kliendile jõutakse tagasi helistada hinnanguliselt poole tunni või maksimaalselt sama tööpäeva jooksul. „Viimane olukord võib tekkida arvelduse perioodil, mil klientide kõnede arv tavapäraselt suureneb,“ täpsustas Eve Tappo.

Klient saab otsustada, kas oodata edasi kõneootejärjekorras või lasta endale tagasi helistada pärast kõnejärjekorras 1:50 minutilist ootamist.

Ärikliendi infotelefoni tööaeg on kella 8.30 kuni 18.00. Tagasihelistamise võimalust pakub Elisa äriklientidele ajavahemikul 9.00 kuni 17.00. Töövälisel ajal suunduvad kõned Elisa üldinfo numbrile 6 600 600, mis on avatud ööpäevaringselt.

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee