Loo üritusel mänguline olukord.- Lavasta näiteks voolukatkestus ning vaata, kuidas inimesed reageerivad. Enamik hakkab mingi hetk pilte tegema ja mobiiltelefoniga ruumi valgustama. Tekib üllatav olukord, mida jagatakse sotsiaalmeedias – “Aidake, meil ei ole voolu”. Anna inimestele ülesanne, kuidas elekter tagasi saada. Inimesed hakkavad koostööd tegema ja ülesannet lahendama.
Kommenteeri Facebooki postitust. Korralda üritusel mäng, kus kõik kommenteerivad Facebooki postitust. Postitajate vahel loositakse välja auhind.
Loo üritusel uusi Facebooki sõpru. Palu üritusel osalejatel luua uusi Facebooki sõpru. Tehke koos grupi-selfie, postitage ja tag´ige.
Koosta Facebookis hääletus. Kutsu üritusel osalejaid Facebooki abil hääletama, millist esinejat soovitatakse järgmisena näha. Inimestele meeldib valida ja vaadata, mida valiti.
Keela piltide postitamine Facebooki. Tagurpidi psühholoogia: anna teada, et üritusel tehtud fotosid on keelatud postitada Facebooki. Rahva seas liigub ringi “No Facebook” politsei, kes keelab postitusi. Vaata, mis rahvas teeb ja kuidas reageerib.
Tee üritusest video. Tee üritusest põnev video, mida üritusel osalejad jagaksid oma sõpradele. Avaliku ürituse puhul kasuta tasulisi postitusi ning tee põnev videokutse. Palu külalistel leida enda video ettevõtte Facebooki lehelt.
Postita otse ürituselt. Postita midagi toredat üritust korraldava ettevõtte seinale otse ürituselt. Postita üritusel äge selfie. Palu ürituse päeva- või õhtujuhil külalistel postitada endast selfie ja tag’i pilt ettevõte Facebooki lehel.
Allikas: Olavi Andla, Emilia Abel
Levinumad sotsiaalmeediakanalid, mis abiks ürituse info levitamisel
- Facebook www.facebook.com
- Flickr www.flickr.com
- Google + www.plus.google.com
- Instagram www.instagram.com
- LinkedIn www.linkedin.com
- Pinterest www.pinterest.com
- Tinder www.gotinder.com
- Tumblr www.tumblr.com
- Twitter www.twitter.com
- Youtube www.youtube.com
* Artikkel ilmus Äripäeva lehes "Firmapidu".