Autor: Eliisa Matsalu • 8. august 2018

Avatud kontorid suhtlemist ei soosi

Autor: Pexels.com

Kuigi uued ja modernsed avatud kontorid on tihtipeale disainitud eesmärgiga lihtsustada töökaaslaste vahelist kommunikatsiooni, näitavad uuringud risti vastupidiseid tulemusi.

Väljaanne The Conversation kirjutab, et uue uuringu järgi suhtleb avatud kontoris 73% töötajatest oma kolleegidega näost-näkku vähem kui nad tegid seda kinnisemas kontoris. Samal ajal tõusis nende e-kirjade ja ka sõnumite saatmine teineteisele lausa 67% võrra.

Uuringu tegemisel kasutati erinevaid elektroonilisi vidinaid ja mikrofone, et jälgida töötajate suhtlemisviise. Samuti jälgiti e-kirjade saatmisi.

Varem on uuringutega kindlaks tehtud, et avatud kontorid raskendavad töötajatel keskendumist, mistõttu kannatavad ka nende töö tulemused.

The Conversation kirjutab, et teoreetiliselt on avatud kontoritel hea mõte, kuna sotsiaalne keskkond mängib suurt rolli juba kasvõi inimeste motiveerituses teha head tööd. Paraku on uued uuringud näidanud, et mida raskem on inimestel keskenduda, seda vähem soovivad nad ka suhelda.

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700