Autor: Mari Kõlli • 31. august 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Äripäeva Konverentsikeskuse juht Mari Sarapuu
Foto: Andras Kralla

9 nippi firmaürituse õnnestumiseks

Äripäeva Konverentsikeskuse juht Mari Sarapuu jagab sekretär.ee-le nippe ja soovitusi, millest firmaüritusele tehnilise teostaja või tehnikapakkuja valikul lähtuda ja kuidas hea koostöö saavutada.

1.Mõtle läbi ürituse stsenaarium. Ülioluline on läbi mõelda detailid ja lõpuks teada, milline on kulu. Poolik ja läbi mõtlemata stsenaarium toob ootamatuid olukordi nii korralduses kui ka viib eelarve miinusesse.

2.Küsi mitu pakkumist. Võrdle hinda ja teostust, aruta pakkumine pakkujaga läbi. Pakkumisi võrreldes näed kvaliteedi ja hinna suhet turul. Julge ka küsida erinevaid lahendusi ja rumalaid küsimusi pakkujalt, sest oluline on taaskord kõik detailid läbi arutada ja vastastikusest kokkuleppest ühtviisi aru saada, et vältida hilisemaid n-ö ämbrisse astumisi.

3.Küsi pakkumisel referentse. Arvesta, et paberile võib kõike kirjutada, kuid oluline on reaalsed kogemuslood ja inimeste tagasiside teenuse kohta. Julge neid küsida ja saad vältida eos juba võimalikke vigu!

Tule ja osale koolitusel, kuidas edukalt ja stressivabalt äge firmaüritus korraldada! 18. septembril toimub Äripäeva Akadeemia ja Sekretär.ee koostöös koolitus „Firmaürituste projektijuhtimine“, mis õpetab edukalt ja stressivabalt meeldejäävat firmaüritust korraldama! Koolitust viib läbi suure kogemuste pagasiga koolitaja Mari Kõlli. Tutvu koolituse programmiga SIIN.

4.Räägi teostajaga läbi, et leida parim lahendus. Oluline on vastastikune suhtlus ja asjadest õigesti aru saamine. Ükski asi ei saa olla liiga tühine. Ei saa eeldada, et midagi saad iseenesest tehtud, pigem ununeb asi ürituse päeval ära ning jääbki tegemata.

5.Koosta stsenaarium ja/või edasta raider (bändi nõuded). Sel juhul pead ise mõtlema väga põhjalikult läbi ürituse toimumise ja samuti garanteerid selle, et tehnikapartneri jaoks on konkreetselt kõik kirjas, mida on vaja teha ja mida ootad.

6.Kooskõlasta muudatused tehnikuga, et tal poleks üritusel üllatusi. Kommunikatsioon ja uue info operatiivne edasi andmine on kõige võti!

7.Lepi kokku, kuidas tehnik üritusel riides peab olema, et ta oleks ürituse stiiliga kooskõlas. Väike detail, mis võib jääda planeerides märkamata aga ürituse miljööd arvestades üsna oluline.

8.Usalda, aga kontrolli, eriti, kui koostöö on esmakordne.

Hoia silm peal:

- Et tehnik jätaks endale piisavalt ettevalmistusaega ja jõuaks kohale õigeaegselt. Eelmiselt ürituselt kiiruga kohale tormav tehnik võib eelmise ürituse venides häirivalt hilinedes.

- Uuri, millist tehnikat ta kasutab, kui läbimõeldult tehnik planeerib.

- Uuri, kuidas on tehnik varustatud tagavaraseadmetega ja kuidas käitub, kui mõni seade peaks tõrkuma või töötamast lakkama.

- Kui üritusel pakutakse süüa, siis jälgi, et tehnik ka ikka leiaks hetke ja võimaluse süüa-juua saad.

9.Käitu koostööpartneriga mitte ainult nõudlikult, vaid ka viisakalt, sõbralikult. Tegu on koostööga.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700